Відкритка-трикутник

Вітаю! У мене починається марафон відкриток )))... Сьогодні я зробила відкриточку до дня народження подруги, яка живе у Польщі. Довго вибирала папір... незнала який буде краще...не знала в яких відтінках...і взагалі :). Цікаво, то так у всіх чи тільки в початківців? ))


Зупинилася я на таких матеріалах:
- папір Botanical Tea Collection від graphic45;
- штамп від Лесі Згардої;
- паєтки;
- перлинки.



А надихнуло мене на створення таких квіточок завдання від Аграфки  "Трикутник".
Ось і зробила пелюстки у формі трикутничків :)
Щиро надіюся, що моя робота дизайнерам сподобається.







Коментарі

  1. Очаровательная открыточка! И цвета красивые! Я тоже обычно долго все выбираю-перебираю) быстро получается только если я заранее все подробно продумаю))
    Спасибо от Аграфки! :)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації