Конфетка від Mr.Painter

Усім привіт. Хочу розмістити інформацію про конфетку від Mr.Painter в честь Дня Скрапбукінга!

Ось таку красу можна отримати в подаруночок!
Там і папір і бусинки і гудзички і квіточки і чіпборди, акрилові камінчики.....мммм, просто пальчики оближеш :)

Ось тут краще можна роздивитися склад конфетки

А тепер хочу показати свою першу відкритку, яку я зробила до дня народження брата мого чоловіка. Хотілося його привітати якось по-особливому (не просто по телефону чи повідомленням в скайпі) І тут мій чоловік попросив щоб я спробувала зробити відкриточку і відправити йому поштою. Я погодилася і ось що у мене вийшло...
Незнаю чи гарно чи ні, але чоловікові сподобалося :).
Папір використала з колекції Nana's Kids від DCWV, перлинки, наліпки букви і трішечки глітеру.

Коментарі

Популярні публікації